fredag 7 augusti 2009

Ett sommarminne och ett nytt batteri till digitalkameran.

Även om solen skiner just idag och det är en bra bit över tjugo grader så närmar sig sommaren defacto sitt slut. Ingen idé att hänga läpp för det. Bättre är att se tillbaka på det som var trevligt med sommaren. Som resan till Mariestad tillsammans med Joseph till exempel.


















Sedan är ju sommaren inte riktigt slut än. Från torsdag till lördag i nästa vecka är det dags för Way Out West. Jag ska dit för tredje året i rad. En skillnad i år från föregående år är att jag tänker recensera ett antal konsertupplevelser här på bloggen. Så på förekommen anledning har jag idag på lunchen investerat i ett nytt batteri till min digitalkamera. 229 kronor på Svenska Batterilagret, expedierad av Lars Abrahamsson som varken bjöd på ett varsågod, ett ha en bra dag eller ett leende.














Nu ska jag snart gå från jobbet. Om en stund bär det av till Lysekil och ni kan förvänta er något inlägg därifrån med. Jag har blivit lovad internetuppkoppling nämligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar