fredag 12 februari 2010

Två i Skottfint gav mig oväntat besök på gymmet den här morgonen.

Jag fick oväntat besök på gymmet i morse. Skottfints två nyckelspelare har tydligen beslutat sig för att komma i form inför fotbollspremiären. Eller som de själva uttryckte det, "vi laddar inför OS". Kanske några veckor för sent med tanke på att det sätter igång idag. Eller kanske var det sommar-OS i London 2012 de syftade på.

I följetongen "Fan jag glömde min vattenflaska på gymmet igår" kan jag härmed presentera både gårdagens hjärnsläpp och morgonens.

Gårdagen glömda vattenflaska:


Morgonens glömda flasor:


Det blev 30 minuters cross trainer och 2000 meter rodd den här morgonen, följt av en ryggövning 2 x 25 och en bröstövning 3 x 15. Det var väl det. Lite sliten så här på fredagen.

2 kommentarer:

  1. Nä, nu måste ju något vara helt galet! Menar du på fullaste allvar att några fotbollspelare i BK Skottfint har tränat på egen hand? Helt otänkbart!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera