onsdag 9 december 2009

Eftersnack i omklädningsrummet.

Överraskande bra träning. Ensam i omklädningsrummet. Herrarnas, underligt vore det väl annars. Duschat och halv påklädd. Det är nu en vecka sedan Kisen och Kepsen tränade. Kisen måste helt enkelt vara på tjänsteresa, eller så har någon av dom drabbats av svinis, för jag vägrar tro att de givit upp. Det är lustigt att jag aldrig ser någon av dom var och en för sig. Att det tydligen är så att tränar inte den ene så tränar inte den andre. Tänk att hänga upp sitt beteende på någon annan på det viset. Det är just av den anledningen jag vill träna själv, att inte vara påverkad av om någon annan behagar dyka upp eller ej. Att kvällen innan mötas av ett meddelande som talar om att jag hoppar över träningen imorgon. Och plötsligt blir jag själv bekväm och tänker att "ja va fan, tänker inte han träna behöver inte jag göra det heller".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar