onsdag 9 december 2009

Ont om tid och en topplista över mina bästa bloggar.

Jag lovar. Jag ska skärpa mig. Till nästa vecka ska det bli högre nivå på inläggen. Jag känner själv att kvaliteten har sjunkit rätt rejält på sista tiden. De närmaste tre veckorna för att vara lite mer exakt. Skälet är helt enkelt att tid och energi varit allt för knapp. Aludd hänger ju runt i Indien som ni kanske vet, vilket självfallet är honom väl unt, men det innebär också att jag har, som man säger, häcken full. Så bloggen har blivit lidande. Jag vet det. Lite tråkigt.

Så därför. Här kommer min topp-fem-lista över andra bloggar jag rekommenderar er att läsa.

1) Bloggfrossa och mannen som blev trött ...
2) Kukbloggen
3) Trettioplus
4) Kärlek hur fan gör man? Bob Hansson
5) Det lyckliga Arabien/ Camilla Engman

Ja som ni alltså ser blev det sex bloggar och inte fem. Plats fem blev helt sonika delad. Mer bild än text på dessa två och väldigt bra. Läs för all del även fiaerixon.blogspot.com, en alldeles färsk blogg som jag känner på mig kommer att vara riktigt kul att följa. Och nästa vecka hoppas jag kunna lyfta den här bloggen ett snäpp eller två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar