torsdag 10 december 2009

Reflektion.

Jo på tal om det där med bra inlägg. Om man bara jobbar och jobbar och varken gör någonting annat eller tar sig tid och ro att reflektera över andra saker så har man inte heller så mycket att tillföra en blogg som den här. Visst, det är upp till var och en att klicka sig in och läsa det som skrivs, men samtidigt så ställer jag krav på mig själv att det ska finnas någon form av substans, och gärna med en stor portion självdistans. Som det är nu finns varken det ena eller andra. Frågan är om bloggen gjort sitt i mitt liv. Jag får fundera över det. Hej hej.

1 kommentar:

  1. Nämen, hur är det fatt? Jag pratade just om dig idag, och ditt fantastiska bloggande, med Nelle. Du är en av universums kraftkällor, som jag tolkat det.

    Men om du är trött tycker jag du skall vila, eller fylla på med det du behöver. Eller be om en massage, du kan komma till oss på jobbet, så bjuder jag på en dubbeltimma åt dig, det är du verkligen värd (vi har ju Harri Heikkinen, en SUVERÄN massör, och jag har just fått 10 behandlingar till hans salong av jobbet, så jag har så det räcker och blir över - kom vetja!

    Jon

    SvaraRadera