fredag 11 december 2009

Hej vad det går! Nu är det fredag igen!

Så var då tre veckor med Aludd i Indien snart avklarade. Vad jag har hört så befinner han sig redan i Helsingfors. Och det har väl gått rätt okej får man väl ändå tillstå. Även om det ska bli skönt att få tillbaka mitt bollplank. Jag måste ta tillfället i akt att förmedla några ord till mina kära vänner på Sunny side up. Så här i offentlighetens ljus. Jag känner nog att de här tre veckorna har bevisat mer än vi kanske anar. Vilken fantastisk kraft den här byrån har. Nu menar jag inte att ta åt mig äran själv, utan jag menar oss som kollektiv. Nog var det en och annan på byrån som undrade hur detta skulle gå. En AD kort. Massor med jobb. Och en hotande svininfluensa. Men så här i efterhand är det ju bara att konstatera att det flutit på alldeles lysande. Och snart kommer flera finfina uppdrag att synas på webben, i tidningar, på mässor, utomhus, i biosalonger och i butiker. Och jag inte bara vet, jag är helt övertygad om att när jag drar på tre veckors semester så är Aludd där och täcker upp som en målvakt.

Och apropå Aludd. Den här veckan är han först ut med fredagslåten.



Som nummer två denna vecka har vi Johan.



Sedan är det nästa projektledare till rakning. Robban.



Äntligen! En kreatör! Therese!



Och vår alldeles egna praktikant-Åsa.



Sedan får det nog allt vara min tur. Tack Ludvig Löfgren!



Sedan har vi Anderz val! Jag tippar på hårdrock!



Vi bryter av med Ruths val. Tippar på att det inte blir hårdrock.



Vi bollar över till våra operativa projektledare. Först ut blir Lucia som fyller år idag! Ett trefaldigt lundensiskt leve! Hurra! Hurra! Hurra!



Och Mia som är ledig. Som vanligt. På fredagar. (Nej Mia, det verkar inte som det dykt upp något brev från DPN.)



Vi sparar det bästa till sist denna fredag. Nusse kom in med sitt bidrag först av alla! Grattis! Du är veckans vinnare!



Så där ja! Då var det dags att önska trevlig helg! Och tack för tre riktigt bra veckor i Sunny side ups historia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar