fredag 15 januari 2010

Inte som andra morgnar.

Fast nu är det så att jag inte tränade i morse. Sedvanligt ställde jag annars väckningen på halv sex, men när klockan ringde kände jag att kroppen behövde vila. Jag ska ju faktiskt daska till Frida i squash imorgon så det var väl unt att ligga och dra mig i sängen. Det var en stund värd sin vikt i guld faktiskt. Jag satte på radion och låg och halvslumrade till radioröster och musikskval. Väl uppe tog jag en lång varm dusch. Promenaden gick som vanligt genom Slottsskogen, men den här morgonen valde jag Linnégatan framför Övre Husar.



Köpte en Brämhults juice på Seven Eleven och en "ost i ost" på Steinbrenner & Nyberg. Nusse klagade på att det inte fanns någon GP på jobbet idag, men det berodde ju på att jag inte tränat. Jag plockar nämligen alltid med mig GP från Fysiken. Ett bra tips till dig som vill läsa gratis.

Avslutningsvis, på detta ett av många meningslösa inlägg, vill jag förtydliga att jag tränade i går och att Kisen var där utan sin Keps. Det är första gången. Har de kris i sin relation?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar