
Numera är Thomas marknadschef på Willys och är nominerad i "Sveriges 101 bästa Marknadschefer" av Resumé. På onsdag vet vi hur det går. I samband med detta ligger det en intervju på www.resume.se.
Jag roade mig med att slänga in hans svar i Google Translate. Jag menar. Det blir så mycket coolare att svara på svengelska. Eller hur Thomas.
I er senaste kampanj har ni payoffen ”Willys berikar Sverige”. Hur känns det att vara en berikare?
- Ha ha, it feels fantastic! But it is our customers that account for the work, we have the cheap grocery bag as a contribution.
Du jobbade tidigare på Valentin & Byhr. Idag beställer du istället reklam. Hur känns det att vara på andra sidan?
- Well thanks, I feel okay, it's really fun!
Finns det komponenter i er senaste reklam som du känner man kunde gjort annorlunda?
- Certainly, there are always things to improve.
Vilka saker då?
- Ha ha, can not pull all our development in this forum. But there is much to get together as a whole, ranging from shop to visit when you are sitting at home in your living room.
Vilket är ert bästa marknadsföringsdrag 2009?
- No magic tricks, it's simply that we are continuing our consistent approach to strengthen its position as the cheapest grocery bag.
Vilka marknadsföringskanaler har funkat bäst för er?
- During the year we had a major focus on tactical channels ODR (unaddressed direct mail) and in-store and we have added television which worked well as a good addition for us.
Överväger ni att flytta till nya marknadsföringskanaler?
- We constantly look at the channels that can fit our message.
Såsom?
- We have not taken any decision on the movements, but we follow the obvious trends in the digital channels.
Ökar eller minskar ni era medieinvesteringar 2010?
- I can not comment.
Vad har ni för förhoppningar för 2010?
- To our positive development will continue and that new customers will find in our stores.
Om du ser in i spåkulan- vilken position har Willys om 10 år?
- Hopefully, the same as today.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar