lördag 10 oktober 2009

Maskerad.

Jag träffade på Micke på Alias Smith & McGowan i går. Trevligt. Det kändes som det var länge sedan vi sågs. Jag och Micke var i Dublin tillsammans för ett och ett halvt år sedan eller något sådan. Tror det var förrförra våren. Under den tiden skrev jag noveller. En i veckan hade jag fått för mig. Några av texterna ligger här på bloggen. Mer eller mindre bra. Eftersom jag numera är iPhone-nörd åkte den upp och ner i fickan. Lite töntigt, men jag kan helt enkelt inte låta den vara. Det är som en drog.






















Vid ett tillfälle fiskade jag upp den och surfade in här på bloggen. Det ligger nämligen en novell här som är inspirerad från vår dublinresa. Maskerad heter den och jag fattar inte vart jag fått all fantasi ifrån gällande den texten. Läs själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar