söndag 25 oktober 2009

Olle, jag är skyldig dig pengar.

För en månad sedan ungefär var jag på Konserthuset (som vi nu alla vet vem som ritat) och kollade in Freddie Wadling och Olle Ljungström. Olle hade med sig en skön lirare som sålde Olles egenhändigt formgivna t-shirts. Jag var nog först ut att köpa en, problemet var bara att jag inte had på mig några kontanter.

– Äh, sa killen bakom bordet, ge mig din mejl så skickar jag dig ett bankgironummer som du kan sätta in pengarna på. Jag gör så här tills jag blir blåst.

Jag lämnade fram mitt visitkort och kille räckte över t-shirt nummer 44 av 50.

– Jag kommer inte blåsa dig, tillade jag bestämt.

Nu har det gått en månad och hittills har jag inte fått något mejl från killen. Gillade verkligen hans inställning och jag vill självklart göra rätt för mig. Så om du eller Olle läser detta, skicka mig banknumret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar