onsdag 2 september 2009

Försäkringsbolaget Förenade Liv suger!

Egentligen är jag på rätt bra humör idag. Så när som lite halsont har dagen varit helt tillfreds. Mötet över lunch gick strålande, helsidan i Dagens Industri hamnade på sidan 5 och tar bra för sig, jag har äntligen fått och även betalt min lilla målning av Anna Leyman och lunchen på Kinesiska muren var bättre än förväntat. Än så länge inga magkramper. Smolket i bägaren är att ett av mina försäkringsbolag vägrar att svara på mejl trots att det på hemsidan står att de ska svara inom 24 timmar.












Jag har nu mejlat tre gånger. Första gången var i förra veckan. Det är kanske inte så oväntat att bli bemött på det här viset, men det har fått mig på krigsstigen. Ruskigt dåligt Förenade Liv. Sista ordet är inte sagt i den här historien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar