tisdag 28 juli 2009

Är kojor konst?

Vi drack faktiskt inte bara vin på Röda Sten. Några minuter ägnade vi åt att kolla in delar av utställningen Kojor också. Kan väl inte påstå att jag knockades, men skulle ljuga om jag sa att jag verkligen gav utställningen en chans. Det var inte rätt dag för utställning helt enkelt. Utställningen pågår i alla fall till den 16 augusti, så jag har några veckor på mig om jag skulle vilja ge den en extra chans. Inte så troligt, men ändå. Fast man ska aldrig säga aldrig. Kanske någon bekant som är arkitekt eller liknande tvingar dit mig igen.














































































Vill du kan du mejla kojbilder till anders.hansson@rodasten.com. Vilka kojor som helst går bra, gjorda inne eller ute. Utställningen växer successivt med nya bilder och ritningar på kojor. Har du ett foto av en koja som ligger och skräpar, skicka in det. Har grannens ungar byggt en i trädet eller har dottern gjort om soffbordet till en koja, så plåta av och mejla in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar