onsdag 29 juli 2009

Blogg-kungen har åter talat.

Det är dags för mig att krypa till kojs. Har stannat upp på tok för länge de senaste kvällarna. Nog för att jag har semester, men för den sakens skulle behöver jag inte hålla hov på natten. Ulf kallar mig numera för blogg-kungen. "Tjena, är det blogg-kungen", svarar han. Han ser ju i mobilen att det är jag som ringer. Pelle gör samma sak. De har kanske snackat ihop sig den där kvällen när jag stannade hemma. Då ett par öl blev en mindre krogrunda. Och kanske är det så, att blogga är mitt kall. Kanske är det dags att satsa på allvar. Lägga all annan karriär på hyllan, skrota det här med reklam och formgivning, verkligen ge det här med bloggandet en rejäl chans. Ehhh ... not.

Som belöning för att ni nu läst ett fullständigt meningslöst inlägg bjuder jag härmed på en riktigt bra låt, av världens bästa Ryan Adams. Jag laddade ner den för några dygn sedan. En sen natt. Tänkte göra ett inlägg, recensera låten och dela ut handklappningar. Men timmen blev för sen och jag för trött. Ni för nöja er med låten den här gången. Det är inte så illa det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar