lördag 25 juli 2009

Min andra skrivna autograf.

I går skrev jag min andra autograf i mitt liv. Ja ja, Joseph hävdar att jag även skrivit autografer på Kings Head en sen kväll och det stämmer, men det var inte min egen autograf. Ni som följer min blogg och läser den lite mer frekvent har säkert läst när jag blev förväxlad med grundaren av Broder Daniel. Ni som inte läst inlägget rekommenderas att göra detta. Det är en liten kul anekdot. Sök på Broder Daniel så hittar ni inlägget. Det finns en sökruta lite längre ner på sidan. Och igår hände det alltså igen. Precis som förra gången skrev jag autografen på en arm, denna gång en överarm. Jag känner tjejen. Hon trodde inte jag skulle skriva så stort. Mette, se till att hålla armen utanför kabinen när du duschar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar