onsdag 22 juli 2009

For those about to blog we salute you.

Jag har insett två saker. För det första. Jag kan skriva om precis vad jag vill på den här bloggen. Eftersom jag är Artistens ättelägg är jag – oavsett vad jag skriver om – kopplingen till fassan. Alltså kan jag skriva precis vad jag känner för, vilket jag också tänker göra från och med nu. Det som skrivs på den här bloggen kommer ändå alltid vara min hyllning till fassan. För det andra. De senaste inläggen har varit text, text och åter text. Mestadels i form av mina halvtaffliga noveller. Så vad bloggen nu kräver är rock'n'roll. Vad passar inte bättre än ett par rockvideos med Bullet, kryddad med en livevideo. Kusin Gustav sitter bakom trummorna såklart. Så för fassan och alla som bloggar – Salute!



Bullet, Dusk til dawn



Bullet, Heading for the top



Bullet, Bang your head, live in Växjö 2005

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar