lördag 21 november 2009

Camilla Engman på Galleri 1. Del 1.

Först ut att recensera Camilla Engmans utställning blev jag. Det tror jag åtminstone. Vernissagen pågår fortfarande. Fram till fyra. Fast med tanke på hur mycket folk det var i lokalen när jag var där så skulle det inte förvåna mig om utställningens första dag drar över tiden något.

Det kommer ytterligare ett inlägg, med bilder och så, förmodligen senare idag eller möjligtvis imorgon. Jag vill nu bara skriva av mig min direkta känsla efter att jag varit där. Och jag ska vara så ärlig jag bara kan. Jag menar, jag känner ju Camilla lite och hon är en trogen läsare av bloggen.

Camilla Engmans uttryck tar man inte miste på. Det känns igen i allt hon gör. På hennes blogg, illustrationer och konst. Ajdå, nu kom Hans, som kräver min uppmärksamhet. Cliffhanger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar