torsdag 26 november 2009

Så trött jag blir. Igen.

Och vad är det med den där tönten Christian Ternstedt? Som hela tiden gör bort sig offentligt. Först i dokusåpan Robinson. Sedan i kvällspressen. Och nu i Kvällsöppet i TV4. Som jag i och för sig inte själv såg, men läst om. Som verkar tycker att det är status att vara egen företagare. Att det skulle vara att nå högsta toppen i livet. Att det är ett bevis på framgång och lycka. Missförstå mig inte. Jag tycker det är grymt med alla företagare. Alla som gör det de drömmer om. Men att det skulle vara en måttstock på att ha lyckats i livet. Nix. Det köper jag inte. Senast har han tydligen rykt ihop med en annan dokusåpakändis. Meral. Och det har haft en fullständigt ointressant dispyt om vilken dokusåpa som är finast. Där han fällde kommentaren: "Jag står för det jag sa. Jag är själv företagare och det är klart som fan att jag hellre anställer någon som varit med i Robinson än Baren". Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar