fredag 13 november 2009

Funky Friday!

Så var det äntligen fredag igen. Eller äntligen å äntligen. Det har varit en finfin vecka och denna fredag bara kryddar den lite extra. Som traditionen kräver följer härmed "Fredagslåten". Det är en liten musikalisk institution som bygger på att jag och mina kollegor på den soligaste byrån av dem alla – Sunny side up – bjuder på varsin låt från YouTube. En peppning inför helgen till alla er kära vänner som följer den här bloggen. Men också till dig som bara tittar in någon gång ibland.

Först ut denna fredag är helt oväntat ... pam pam pam ... Mia!!! Som inte ens jobbar på fredagar. Underbart!



Som silvermedaljör trillar Anderz in. Inte läge för målfoto, men ändå.



Brons till mig. Bockar och bugar. Ödmjukt. (Fast jag kan ju så klart välja vilken placering jag vill. Det är ju min blogg det här. Förmån.)



In på en hedrande fjärde plats kommer veckans joker. Det är Pelle på Nordisk Undertext som mejlat in bidraget. Trevligt såklart. Pelle är numera även en stolt ägare av en sprillans ny Paul Reed Smith. Och en stolt far till Jacob.



Så där ja. Solsidans färskaste anställd. Ruth. Välkommen. Och en hedrande femteplats som lök på laxen. Före byråns två andra projektledare. Så på ett sätt kan man ju säga att Ruth vann den interna projektledarfajten. Grattis.



Nu dunkar det in bidrag med täta mellanrum. Robban Börjes. Nej, det är inte Madame Börje jag talar om ... eller ...



Åsså Belin. Johan. Tillbaka från ännu ett lyckat möte. Hur många kan man få in på en vecka egentligen? (Tre om dan skriker Robban i bakgrunden. Eller, nä, det gjorde han inte, men han skulle kunna ha gjort det.)



Nusse vill inte vara sämre han. Här kommer hans bidrag.



Slutligen Aludd. Precis tillbaka från kundmöte han med. Hej vad springs på möten.



Vi skaknar bidrag från Lucia som är hemma idag och Therese som är på resande fot som vanligt. Trevlig helg!

2 kommentarer: