onsdag 4 november 2009

Kisen, Kepsen, Stor-Klas och Lill-Klas.

Jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag är ledsen. Kisen och Kepsen behagade inte dyka upp den här morgonen heller. Kan det vara så att de funnit en bättre tid att träna på. Lite senare på morgonen. Eller på kvällen, efter jobbet. Jag vet inte. Kanske ska jag inte vara så snabb att dra slutsatser. Det finns säkert en rimlig förklaring.

Lill-Klas tränade inte han heller. Han blev väl helt slutkörd efter gårdagsmorgonens hetsjakt på trampmaskinen. Hade även gett upp hoppet om att få stöta på Stor-Klas. (Han ser faktiskt lite ut som Frankenstein, så jag kanske ska kalla honom det. Äh, jag håller mig till Stor-Klas ett par inlägg till.) Men när jag var på väg upp för trappan till omklädningsrummen mötte jag honom i dörren. Fullt påklädd. Med ytterkläder. Nyduschad. Very weird.

Oj oj, vad tungt det var att träna denna morgon. Fast jag har mig själv att skylla. Drack både en och två öl igår efter jobbet. Och mousserande. Aludd bjöd. Vi hade lite att fira kan man säga. Sunny side up. Kompis, det går bra nu.

1 kommentar:

  1. När du beskrev Stor-Klas först så såg jag Lurch framför mig. Butlern i familjen Addams.

    Det är hemskt att jag blir så intresserad av folk jag inte ens har träffat. Det liknar fascinationen vid dokusåpor. Om de inte kommer tillbaka får jag kanske börja titta på tv igen istället.
    -Summan av lasterna är konstant.

    SvaraRadera