fredag 6 november 2009

Thank god it's friday! Igen!

Varje fredag presenterar vi på Sunny side up varsin fredagslåt här på bloggen. Alltså det är frivilligt. Inget tvång. Den som vill skickar mig en url-länk innan hemgång. Mia är ledig på fredagar, så tyvärr går ni miste om hennes eventuella val.

Först ut att skicka in sitt bidrag denna fredag blev. Pampampam! Johan!



Tätt efter, klockad på samma mejltid, kom mr Aludd!



Fyra minuter senare! Robban!



Och som alltid en säker leverans från Anderz!



Jag själv sviker självfallet aldrig.



Nu väntar vi på Nusses, Thereses och Lucias bidrag. Om några veckor börjar Åsa praktisera hos oss och förhoppningsvis vill hon också bidra. Sedan ser det ut som att vi även har en till medarbetare på ingång. Men jag väntar lite med att släppa denna persons namn förrän allt är helt klart.

Se där ja, nu trillade även Therese fredagslåt in!



Och faktiskt klockad på samma mejltid ... Lucias!



Nu återstår bara Nusse. Men han sitter i möte, så jag får snällt vänta. Men man kan lita på Nusse. Hans bidrag kommer. Klockan är nu 11.06. Jag återgår till att jobba.

Klockan är precis två när Nusses bidrag dimper ner i mejlboxen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar