fredag 27 november 2009

Fredag. Det tackar vi för.

Så var det då åter dags för "Fredagslåten". Aludd befinner sig i Indien så någon punklåt får ni klara er utan den här veckan. Kanske lika gott det. Eftersom jag varit så duktig och arbetat för två så blir jag veckans vinnare! Först ut blir alltså jag. Ett trefaldigt lundensiskt leve för mig! Jag leve! Hurra! Hurra! Hurra!



Näst på tur blir Therese. Hon ska dessutom sätta sig på tåget om en liten liten stund. Vår egen lilla globetrotter.



Tätt följd av ... pam pam pam ... Lucia!



Robban har tagit en välförtjänt ledig dag denna fredag, men sviker ändå inte.



Och byråns verkligt genuine rockare (vid sidan av mig själv då) – Anderz!



Veckans "wild card" är Sven-Eric. Han jobbar ju på den soliga byrån Solberg, så han får vara med av den anledningen. Sedan är han ju DJ så därför får han med hela två låtar den här veckan. Kan tyckas orättvist, men livet är ju inte alltid det. Rättvist menar jag.





Johan är i Danmark så han är ursäktad och Aludd är som sagt i Indien, så han är ursäktad han med. Mia är ledig på fredagar, så hon är alltid ursäktad. Nu saknar vi med andra ord bara låtar från byråns två färskingar. Åsa har fullt upp med att få ordning på en vektorfil som krånglar och Ruth fixar med utskick. Vi får väl se om det ramlar ner några bidrag i inkorgen innan fyra.

Se där ja. Nu kom även Ruth bidrag.



Tätt följd av Åsas.



Så då får jag önska er alla en riktigt trevlig helg.

1 kommentar:

  1. Mixen upphör aldrig att överträffa förväntningarna! Bra jobbat all of us ;)

    SvaraRadera