torsdag 19 november 2009

Ett hål i min sko är ett fönster mot världen.

Pontur Brenner säljer sina skor! Refined by Bobbie Burns. Storlek 42. Nyskick påstår han. Dina för 500 kr. Nypriset betvivlar jag icke. 1599 svenska riksdaler. Säljer dom på grund av att dom är för små. Varför de plötsligt blivit det förtäljer icke historien. De kanske klämmer. Möjligtvis köpta oprovade över nätet. Eller pålurade av en nitisk skoförsäljare. Spekulationer. Jag tycker dom är rätt fina. Och det är ju ett bra pris. Jag kanske skulle prova dem.

1 kommentar:

  1. Haha! Tack för reklamplatsen.
    Klämmer det gör dom ja. Därav min önskan att bli av med dom. Och priset, det är självklart diskutabelt.

    Näst intill oanvända. Ibland drar hjärnhalvorna inte jämt med varandra och resulterar i knasiga inköp.

    SvaraRadera