tisdag 24 november 2009

Hur har du det själv då om man får fråga?

Det är lite mycket nu. Aludd semestrar i Indien i tre veckor så jag är ensam AD kvar på byrån. Nyhetsbrevet för Nosebook skrev jag som tur är klart i helgen, skickade till Aludd i går, som publicerade det igår, vilket innebar att det slank med två fel. Jag hade nämligen skrivit OBS! REDAN IKVÄLL! i två rubriker, vilket det inte var igår. Utan idag. Hoppas att alla insåg misstaget. Sedan är det mina två bokprojekt som jag måste ro i land innan nyår. Och i morgon kväll är det glöggfest på DN, som jag är bjuden till, men inte anmält mig till, men det är nog inga problem i alla fall, jag var ju med och gjorde inbjudan. Har i och för sig inte bestämt mig för om jag ska gå eller ej. Det är ju som sagt en del att göra på jobbet och jag har ingen lust att slösa bort en dag med lite bakfylla. Jag vet hur jag är. Min karaktär suger. Och den 12:e ska Kiwi döpas till Jacob Leon Lurje-Nauclér. Fint ska det va. Och på lördag är jag bjuden till Cecilia Nilsson som inviger sin studio. Så ska jag klippa mig också. Imorgon var det väl. På lunchen. Sedan har vi ju bloggen också. Som måste underhållas. Puh. Är det möjligt att gå i ide?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar